HTML

(ex)change your life!

Tibi újra ERASMUS-on. Most Hollandia.

Friss topikok

  • Timi from Ireland: Szia, végigolvastam mindent, és irigykedem is nagyon ;)Szép helyen laksz és az utcaszínház nagyon ... (2010.07.10. 07:35) What a week!
  • ajutta: kedves ez az utolsó kép!! :) egyébként én meg haragszom a tegnapi miatt hollandiára :D:D bár ott g... (2010.07.07. 22:08) Official Welcome
  • vömi: Halihó Tibi! Noh, megérkeztem én is ide, majd rendbe szedjük a blog arcát :))) Továbbá kérnék szé... (2010.07.02. 17:50) Az első

Linkblog

Magyarok, Hoi week, stb...

2010.08.28. 22:34 norway_baby

Hűha, nagyon régen nem írtam már. Elnézést kérek mindenkitől. Ez is jól mutatja, hogy Norvégiában mennyire el voltal eresztve idővel, itt pedig nem igazán. Sokáig azért nem írtam, mert nem akartam arról írni, hogy a munkahelyemen a jobb oldalról a bal oldalra tettem eg papírt... DE
Megjöttek a többiek! Nagyon örülök neki, van kihez magyarul szólni, jó elökörködünk!
Kb az első este elmentünk sétálni a városba, és olyan helyeken jártunk ahol eddig még én sem, de nagyon klassz! Gyönyörű ez a város!

















































































































Szerdától volt itt egy "gólyatábor" szerűség. Mivel az International Office is részt vett a szervezésben ezért én is. :D Nagyban különbözik egy otthoni gólya tábortól, de ez is nagyon klassz. Annyira elfáradtam ez alatt a három nap alatt... Ami rossz volt benne, hogy csütörtökön a főtéren voltak a rendezvények, és szakadt az eső, és 11-12 órát dolgozunk az esőben. Ott is vizes voltam, ahol egy Magyar embernek nem lenne szabad... Volt koncert a főtéren, meg DJ, de nagyon értenek ehhez a zene dologhoz a Hollandok. Olyan jó számokat nyomtak, olyan jó feldolgozásban...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inholland.blog.hu/api/trackback/id/tr312255354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása