HTML

(ex)change your life!

Tibi újra ERASMUS-on. Most Hollandia.

Friss topikok

  • Timi from Ireland: Szia, végigolvastam mindent, és irigykedem is nagyon ;)Szép helyen laksz és az utcaszínház nagyon ... (2010.07.10. 07:35) What a week!
  • ajutta: kedves ez az utolsó kép!! :) egyébként én meg haragszom a tegnapi miatt hollandiára :D:D bár ott g... (2010.07.07. 22:08) Official Welcome
  • vömi: Halihó Tibi! Noh, megérkeztem én is ide, majd rendbe szedjük a blog arcát :))) Továbbá kérnék szé... (2010.07.02. 17:50) Az első

Linkblog

Most kép nélkül...

2010.07.25. 23:23 norway_baby

Lesz majd olyan is ami csak képpel. :D
Csütörtökkel kezdem, a munkahelyen egyelőre nem sok izgalmas dolog történik, mindenki majdnem szabadságon, én meg pakolgatom a papírokat, meg levelezek a hallgatókkal... Aug. 23tól indul az élet, akkor kezdődik a félév.
Csütörtökön minden bolt tovább van nyitva, nagymamámnak névnapja volt ezért küldtem neki képeslapot. Az első vicces dolog, hogy olcsóbb a bélyeg mint, maga a képeslap. Aztán a kiscsaj mikor látta a képeslapon, hogy Hungary, megkérdezte, hogy és ez Európai, vagy nem Európai ország. Ez után megkértem, hogy vegye már le a polcról azt az Európa térképet... Elszégyellte magát és megkért, hogy inkább csak válaszoljak. :D A többi amit gondoltam túl soviniszta, hogy leírjam. :D  Fagyiztam is egyet, gondoltam egyszer megengedhetem. Hát nem :D Volt kb 100 fajta fagyi, gondoltam a csoki-stracsatella párosítással nem lőhetek nagyon mellé, hát de, nincs stracsatella. :D Finom volt, de annyiért legyen is finom. 
Péntek délután elmentem Breda-ba, a holland ismerőseimet meglátogattam, szombaton átugrottunk Belgiumba is, a határ csak 15km-re van, és sokkal olcsóbb a sör meg a cigi, mint Hollandiában, este elmentünk partyzni. Nagyon jól éreztem magam. Nem tudom az előző blogomban említettem e, de Norvégiában tiltott ital a Redbull, nem is lehet vásárolni sehol, és energia itallal készült italokat sem lehet árusítani. Szombat este megkérdezték, hogy mit iszok, és én bizonytalanul megkérdeztem, hogy vodka-redbull? létezik? És mondták, hogy ember, térj már észhez. Ez Hollandia, itt mindent szabad. :D (kivéve, amit nem :D)
Végül a termékekről egy kicsit. Elfogyott az izzadás gátló dezodorom, vettem itt kint egyet. Olyan szinten jó, hogy 1 óra hegyi bringázás után nemhogy lehelni, hanem nyalni kell a hónaljad, hogy érje valami nedvesség. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inholland.blog.hu/api/trackback/id/tr422176028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása