HTML

(ex)change your life!

Tibi újra ERASMUS-on. Most Hollandia.

Friss topikok

  • Timi from Ireland: Szia, végigolvastam mindent, és irigykedem is nagyon ;)Szép helyen laksz és az utcaszínház nagyon ... (2010.07.10. 07:35) What a week!
  • ajutta: kedves ez az utolsó kép!! :) egyébként én meg haragszom a tegnapi miatt hollandiára :D:D bár ott g... (2010.07.07. 22:08) Official Welcome
  • vömi: Halihó Tibi! Noh, megérkeztem én is ide, majd rendbe szedjük a blog arcát :))) Továbbá kérnék szé... (2010.07.02. 17:50) Az első

Linkblog

Az első

2010.06.29. 20:01 norway_baby

Újra blog, újra Erasmus-on... Hogy is kezdjem. Nehéz volt otthagyni Magyarországot. Reggel 5 órakor keltünk, és 6kor indultunk a családdal Ferihegyre. Gyorsan be kellett csekkolni, és átmenni a biztonsági ellenőrzésen, mert most szigorítottak, a cipőm talpát is átvilágították, és át is motoztak. Kis késéssel megérkeztünk Eindhovenbe. Kijöttem a reptérről, és egy magyar párral bejöttünk a vonat állomáshoz. Vártam szépen a vonatomat, mire közölték, hogy az én vonatomat törölték, de van egy mási, de ez is késik egy órát, de hamarabb semmi nem megy arra, szóval kb séta tempóban tettük meg az utat, de szerintem az én kedvemért, mert így tudtam  legalább nézelődni. Aztán nagy nehezen megérkeztünk Utrecht-be, szerintem nagyobb az a vonatállomás mint az Eindhoven-i reptér. És apu javaslatára megnéztem az előtte parkoló bringákat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nagy nehezen ideértem Deventerbe ahol a lakótársamék már vártak. Elkísértek ide a lakásra, az Óvárosi részben lakunk, gyönyörű a környék, az utcánk olyan mintha a Váci utcáról nyíló kis sétáló utca lenne. Miután lepakoltam, kicsit elrendezkedtem elvittek bevásárolni, nagyjából minden a helyén van már. A lakásban olyan a feeling mint a lakótársat keresünk című filmben. De nagyon durván, a hűtő, a WC, a minden. Nagyon durva! A lakótársak nagyon jó fejek, a szoba nagyon klassz. A szobáról egy kép, és a szoba kilátásáról. Eddig nagyon cool minden!
Legyetek jók, csak okosan!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://inholland.blog.hu/api/trackback/id/tr1002119326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leendy999 2010.06.29. 20:13:57

Eddig COOOL...épülje be a helyi pénzügyi maffiába is majd mert ott dolgod van tudod :)
"A kis késéssel" helyett "kis késsel-t" olvastam :)
TDK_Társnőd

kidddo 2010.06.29. 20:22:26

nem tudok hozzá szólni, mert nem láttam a lakótársat keresünk című filmet ;p

kidddo 2010.06.29. 20:23:59

btw, az nem is nagy az a bicikli tároló, várj míg meglátod amsterdamot.. oh.. várj az az egész város egy bicikli tároló :D utrechtben keresd a nyulakat, ha nyitott szemmel jársz, megérted ;) meg a katicákat az állomáson :)
have fun!

norway_baby 2010.06.29. 21:23:35

@kidddo: Láttam a katicákat! Azok mik?!?! Tudom katicák, de mi...???

yonas 2010.06.30. 14:54:24

Ha legközelebb arra jársz nézz már nekem egy bringát
(kék,teleszkópos,tárcsafékes)úgy sem tűnik fel senkinek :D
Jól néz ki a hely érezd jól magad

vömi · http://laarandras.freeblog.hu/ 2010.07.02. 17:50:58

Halihó Tibi!

Noh, megérkeztem én is ide, majd rendbe szedjük a blog arcát :)))
Továbbá kérnék szépen részletes jellemrajzot fotóval a lakótársakról (csak hogy ne legyen kavar és szappanopera-feeling, ha majd mesélsz). Most én elutazom néhány napra, de elméletileg kedden már leszek koli. Te is légy résen és skype-on :)

Vömi
süti beállítások módosítása