HTML

(ex)change your life!

Tibi újra ERASMUS-on. Most Hollandia.

Friss topikok

  • Timi from Ireland: Szia, végigolvastam mindent, és irigykedem is nagyon ;)Szép helyen laksz és az utcaszínház nagyon ... (2010.07.10. 07:35) What a week!
  • ajutta: kedves ez az utolsó kép!! :) egyébként én meg haragszom a tegnapi miatt hollandiára :D:D bár ott g... (2010.07.07. 22:08) Official Welcome
  • vömi: Halihó Tibi! Noh, megérkeztem én is ide, majd rendbe szedjük a blog arcát :))) Továbbá kérnék szé... (2010.07.02. 17:50) Az első

Linkblog

Másnaposok :D

2010.10.17. 10:36 norway_baby

 Idősorrendben próbálom elmesélni. Szóval volt ISME. International Student Meet in Enshede. Mivel én dolgoztam ezért nekem korán ott kellett lenni, a többiek később jöttek csak. Én már rég ott voltam, és vártam, mikor jönnek a többiek, jött a hír, hogy Németországban vannak. Azóta sem tiszta számomra, hogy elcseszték az átszállást, vagy elaludtak, de a lényeg, hogy egy nemzetközi vonatra szálltak fel, aminek Berlin volt a végállomása, és nem szálltak le időben így Németországban kötöttek ki, így délután 3 helyet, este 8ra meg is érkeztek. Az ISME amúgy ilyen majális feelingű délután volt, ahol ki lehetett próbálni egy csomó holland dolgot a külföldieknek. Bringázás, ételek, játékok, stb...

A rá következő héten otthon voltam egy pár napot, olyan jó volt! És már nincs sok hátra!
Volt még egy két kisebb buli, de azok említésre sem méltóak a maihoz képest. Kezdem az elejével, majd folytatom a végével egy kicsit a közepével, majd ismét a végével. Úgy indult a tegnap este, hogy átmegyünk a többiekhez grillezni. Át is mentünk, mivel a héten eléggé leoffoltam magam, ezért én hamarabb hazajöttem, hallottam, hogy a többiek is visszajönnek az utolsó vonattal, utána még partyznak itt. Na mindennek az lett a végeredménye, hogy mikor felkeltem, úgy nézett ki a lakás mint a másnaposokban ébredés után. Korinál egy holland lány aludt, az én szobámban egy egyiptomi srác, az egyik finnél egy német lány, a másiknál pedig egy afrikai srác. Az egyikőjük a sötétítő fügönnyel takarózik, a másik törölközőkkel. Mindenhol üvegek, ruhák, kabátok. :D Kész. Off. Ezekután féltem elmeni wc-re, nehogy tényleg összefussak egy tigrissel. 



 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inholland.blog.hu/api/trackback/id/tr402377836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása