HTML

(ex)change your life!

Tibi újra ERASMUS-on. Most Hollandia.

Friss topikok

  • Timi from Ireland: Szia, végigolvastam mindent, és irigykedem is nagyon ;)Szép helyen laksz és az utcaszínház nagyon ... (2010.07.10. 07:35) What a week!
  • ajutta: kedves ez az utolsó kép!! :) egyébként én meg haragszom a tegnapi miatt hollandiára :D:D bár ott g... (2010.07.07. 22:08) Official Welcome
  • vömi: Halihó Tibi! Noh, megérkeztem én is ide, majd rendbe szedjük a blog arcát :))) Továbbá kérnék szé... (2010.07.02. 17:50) Az első

Linkblog

Blogbejegyzés esetleg azoknak, akik nem vágják miről beszélek

2010.09.07. 20:23 norway_baby

Ádám kérésére leírom a helyzetet, mert tényleg nem teljeskörú a tájékoztatás facebookon. Szóval itt vagyunk 3 hete Deventerben, és az a mókás helyzet állt elő, hogy annyi international student érkezett, hogy nincs több szoba kiadó az egész városban. Hihetetlen, de igaz. Olyan szinten, hogy 4 lakás kiadó vállalatból 3 azt mondta, hogy most konkrétan semmi nincs, egy pedig mutatott egy olyan szobát ahová inkább állatokat kellene beterelni mintsem embereket. 
És az a  mókás helyzet, hogy nekünk nem maradt semmi. :D Szóval most ilyen átmeneti szarban lakunk, ami egyrész nagyon drága, másrészt koszos, a hűtő kint van az erkélyen, azt mondták, hogy azért rakták ki hogy megszáradjon. Na a hűtőbe menet közben belerohadt valami hús (egy fél disznó), és életre is kelt. Nem szeretném részletezni. 
A város vezetés, és a környező városok is erről beszélnek, hogy Deventerben egy csomó International Studentnek nincs hol lakni. Erről cikkezik az összes újság, az egyikben benne is voltam, és most kerestek meg egy TV/rádiótól is, hogy nyilatkozzak már nekik is. Ma Enschede-ben dolgoztam, és felhívtak, hogy holnap interjút szeretnének készíteni velem, vagy ha most ráérek, akkor telefonon is elkészíthetik. Mint a sztárok. :D Telefonon adtam interjút. A TV/rádiós dologgal nem tudom mi lesz még, de kíváncsi vagyok. Szóval ez a nagy helyzet, a héten valószínű Apeldoornba költözünk, már a végleges helyünkre. 

That's all Folks. :D
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inholland.blog.hu/api/trackback/id/tr372278685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása