HTML

(ex)change your life!

Tibi újra ERASMUS-on. Most Hollandia.

Friss topikok

  • Timi from Ireland: Szia, végigolvastam mindent, és irigykedem is nagyon ;)Szép helyen laksz és az utcaszínház nagyon ... (2010.07.10. 07:35) What a week!
  • ajutta: kedves ez az utolsó kép!! :) egyébként én meg haragszom a tegnapi miatt hollandiára :D:D bár ott g... (2010.07.07. 22:08) Official Welcome
  • vömi: Halihó Tibi! Noh, megérkeztem én is ide, majd rendbe szedjük a blog arcát :))) Továbbá kérnék szé... (2010.07.02. 17:50) Az első

Linkblog

Csak úgy

2010.07.17. 21:31 norway_baby

A héten vettem végre bringát!!! 3X voltam azon a helyen, ahol olcsón meg lehet szerezni, a hely neve Cambio, a vasútállomás mögött található. Mikor én vettem a bringát akkor csak ezt az egyet lehetett választani, szóval meg is vettem gyorsba 30 euróért. Csak használt bringát érdemes vásárolni, mert az új súlyos vagyonokba kerül!!! 10-20-30X drágább is lehet egy új bringa, mint a használt.





















A héten nem történt semmi érdekes, jövő héten, kedden Enschedében leszek valószínű, sőt lehet, hogy lesz majd olyan hét is mikor ott több időt fogok tölteni mint Deventerben. De jó! :P

Sikeresen nyitottam kint bankszámlát, a suli intézte a 90%-át. Aki adományokat szeretne felajánlani szívesen megadom a számát!!! :D:D:D
Meg jött hozzá, egy úgy nevezett "random reader". No elvileg az összes online műveletet ezzel is el lehet végezni, csak egyenlőre lövésem nincs hogy hogy... :P

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inholland.blog.hu/api/trackback/id/tr682157903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása