HTML

(ex)change your life!

Tibi újra ERASMUS-on. Most Hollandia.

Friss topikok

  • Timi from Ireland: Szia, végigolvastam mindent, és irigykedem is nagyon ;)Szép helyen laksz és az utcaszínház nagyon ... (2010.07.10. 07:35) What a week!
  • ajutta: kedves ez az utolsó kép!! :) egyébként én meg haragszom a tegnapi miatt hollandiára :D:D bár ott g... (2010.07.07. 22:08) Official Welcome
  • vömi: Halihó Tibi! Noh, megérkeztem én is ide, majd rendbe szedjük a blog arcát :))) Továbbá kérnék szé... (2010.07.02. 17:50) Az első

Linkblog

Official Welcome

2010.07.03. 00:24 norway_baby

Már egy ideje megvan ez a poszt, csak kicsit olvashatatlanra sikerült, ezért most kipofozom..
Szerda: 
No, szerdán Jacques meghívott egy kávéra, úgyhogy nyakamba vettem a város, gyalogosan - nincs még bringám - hogy megtalálom a sulit. Kicsit bátor vállalkozás volt, de egész jó voltam, kb 100 méterrel lőttem mellé a helyszínt. No a suli méreteiről. Szerintem akkora az épület mintha a Kandó sárga épületet hozzácsapnánk az Óbudai új épülethez, és minderre ráraknánk a Bánkit, és ez állítólag a kisebb épület Enschedében ennek a 3X-a van. Kis keresgélés után megtaláltam Jacquest, Ő az Erasmus koordinátor kari szinten, nagyon kedves és jófej, bármiben segít, bármivel lehet hozzá menni. Körbemutogatta az épületet, és felvitt az International Office-ba a munkahelyemre.
Csütörtök:
Másnap 9re voltam hívva egy hivatalos welcome-ra de mivel az igazgató helyettesnek dolga akadt ezért a jelenlegi "főnökeim" tartották meg a körbevezetést. A nemzetközi iroda kb. akkora mint a "G" épület aulája a mosdókkal. Hatalmas, kb 18 ember dolgozik ott napi szinten, de csak azért 18, mert egy részük ingázik Devener és Enschede között. Egy keveset a munkámról: az Erasmus kimenőkkel foglalkozom, és a bejövő hallgatókkal kapcsolatos nemzetközi marketing kommunikáció,  illetve minden olyan dolog ami segíti a hallgatók életét könnyebbé tenni, pl. welcome day, bankszámla nyitás, programok szervezése, stb... Nagyon tetszik az iroda. Igazából egy egyszerű ötletből sok sok munkával nagyon átgondoltan, illetve szervezetten hatalmasat alkottak. Pl. van külön marketing internetes kommunikációs, akkor külön Ázsiának marketing koordinátora, külön Ázsiának (persze Európának, Afrikának és Amerikának is van külön koordinátora) hallgatói koordinátora. Ezt nem is részletezem, majd elmesélem, ha érdekel valakit, nagyon klasszul meg van csinálva az iroda!
Péntek: 
Hamarabb végetért  a munka, focimeccs volt... Hollandia nyert a negyeddöntőn, itt kitört a nemzeti ünnep, állítólag az üzletek és egyebek 70%-a zárt be 4-6 óra között. Mindenkin, de Mindenkin volt valami narancssárga, hatalmas őrjöngés kezdődött a győzelem után. Nem tudom kedden mi lesz. :D
Egyéb:
A lakótársak nagy arcok, állandóan baromkodnak, hülyéskednek, jó fejek. Segítenek mindenben. 
Buktam be 1-2 dolgot a boltban: sima tej helyett valami savanyított szója csodát vettem, ami ihatatlan volt, és kávét is sikerült koffein menteset venni... Eddig mást nem néztem be. De jók a boltok, mivel egy csomó olyan dolog van amit otthon is meg lehet kapni.
Tanúja voltam egy nagy lakástűznek, állítólag valaki gyertyával aludt el... :S Este a városban sétáltam, és kb én voltam a 3. ember aki odaért...

A környékünk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A ház ahol ERASMUS kisgyerek volt:





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 És végül egy kép a lakástűzről:

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://inholland.blog.hu/api/trackback/id/tr552126320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ajutta 2010.07.07. 22:08:24

kedves ez az utolsó kép!! :)
egyébként én meg haragszom a tegnapi miatt hollandiára :D:D
bár ott gondolom nagy volt a hangulat...
süti beállítások módosítása